Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] recovery CD - amilo - nowy dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] recovery CD - amilo - nowy dysk
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 18 Nov 2015 23:37:46 +0100
W dniu 2015-11-18 o 22:35, ToMasz pisze:
witam
pacjent to fujitsu siemens amilo 1650, padł dysk na amen, stuka nic z
niego nie odzyskam. była na nim partycja "recovery" i  system
Zamontowałem nowy dysk, mam płytę dvd amilo34. jest na niej 1.8 giga
sterowników i katalog i386 który ma 180 mega.
wkładam płytę i otrzymuje komunikat że niemam partycji recovery, więc
mam sobie zrobić recovery z "recovery CD" Ręce mi opadają. mam przecież
dysk, co prawda dvd, który zawiera wszystko co potrzebuje, ale nie. mam
sobie załatwić recovery CD i kropka.
Czy jest prosty sposób jak odratować laptopa tą płytą? Jasne że mogę
szukać obrazu płyty po ciemnej stronie internetu, ale baaaardzo mi się
niechce. szczególnie że mam dvd amilo 34
ToMasz

PS
wspomniany dvd "odpaliłem" na kompie w windowsem. jest normalny
autostart, uruchamia się program, da się jednym kliknięciem zainstalować
sterowniki do tego modelu amilo. da się przejrzeć katalog i386, ale
niema w nim żadnego "dosowego" setup.exe

Olej to, puść instalkę z normalnej płytki OEM.
Jeśli takowej nie posiadasz, to szukaj oryginalnej, nie poprawianych czy "ulepszanych", bo te czasem bywają zainfekowane.
Wersja OEM powinna przyjąć Twój serial z Amilo.

--
Pozdrawiam.

Adam