Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] recovery CD - amilo - nowy dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] recovery CD - amilo - nowy dysk
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 18 Nov 2015 23:31:31 +0100
Dnia Wed, 18 Nov 2015 22:35:38 +0100, ToMasz napisał(a):

> witam
> pacjent to fujitsu siemens amilo 1650, padł dysk na amen, stuka nic z
> niego nie odzyskam. była na nim partycja "recovery" i  system
> Zamontowałem nowy dysk, mam płytę dvd amilo34. jest na niej 1.8 giga
> sterowników i katalog i386 który ma 180 mega.
> wkładam płytę i otrzymuje komunikat że niemam partycji recovery, więc
> mam sobie zrobić recovery z "recovery CD" Ręce mi opadają. mam przecież
> dysk, co prawda dvd, który zawiera wszystko co potrzebuje, ale nie. mam
> sobie załatwić recovery CD i kropka.
> [...]

Na mój gust masz tylko i wyłącznie płytę z driverami plus może jakieś
konfiguracyjne ustawienia, a nie pełne recovery, które było na owej partycji
na dysku.

[ Kłamstwo to wina dwóch osób. Jedna mówi, druga słucha.                   ]
[                                                          (Homer Simpson) ]