Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] QHD i zmniejszona rozdzielczość na monitorze po mDP [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] QHD i zmniejszona rozdzielczość na monitorze po mDP [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Tue, 13 Oct 2015 14:56:11 -0400
jest laptop DELL XPS 13 z rozdzielczością monitora 3200x1800. staram się podłączyć do niego monitor DELL P2415Q, który taką rozdzielczość posiada.
jak na razie udało mi się uzyskać rozdzielczość 2560x1440
próbowałem poprzez DELL docking station i HDMI.
bezpośrednie podłączenie kablem mDP-DP nie daje sygnału. wypróbowane 3 rożne kable, łącznię z dwoma dostarczonymi przez DELL. połączenie kablem mDP-mDP również daje maksymalna rozdzielczość 2560x1440. oczywiście jeśli desktop jest duplikowany na monitorze, na ekranie laptopa rozdzielczość również maleje.
system W8.1x64 i najnowsze sterowniki.
ktoś wie co z tym fantem zrobić, jak uzyskać maksymalna rozdzielczość na monitorze?
z góry dzięki za sugestie. <rs>

  • [PECET] QHD i zmniejszona rozdzielczość na monitorze po mDP [cross], rs <=