Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] 1650x1050 versus 1920x1080

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] 1650x1050 versus 1920x1080
From: PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl>
Date: Sat, 10 Oct 2015 19:46:50 +0200
Czołem.

Jaka jest różnica pomiędzy dwoma monitorami 23'-24', o rozdzielczościach 1650x1050 oraz 1920x1080, z punktu widzenia:

1. użytkownika o nie najmłodszym już wzroku, noszącego parę dioptrii na nosie ? W biurze mam 23' 1650x1050 i luźnych pikseli jakoś nie widzę.

2. karty graficznej, pod kątem gier ( ale bez jakiegoś zacięcia ). Obecny duet Radosław R7 250 overclock + Core 2 Quad Q9550 wyrabia w 1280x1024, choć przy nowszych grach trzeba to i owo ustawić na MID, ale ogólnie grać się da.

Obawiam się że przy rozdzielczości 1920x1080 trzeba będzie poszukać mocniejszej grafiki, a w sumie to zapewne wymienić resztę klamotów na nowe. Mam natomiast nadzieję że ta grafika przy rozdzielczości 1650x1050 da sobie radę, a ja nie zobaczę różnicy w rozdzielczości, natomiast trochę $ zostanie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem