Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mulenie laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mulenie laptopa
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 30 Sep 2015 02:21:45 +0200
Dnia Tue, 29 Sep 2015 21:40:14 +0200, ToMasz napisał(a):

> ostatnio pisałem na grupę windzianą o laptopie którego kupiłem. windows
> 7 uruchamia się przez 5 minut. próba wyłączenia laptopa kończy się
> zawsze komunikatem ze costam uaktualnia i mam nie wyłączać jeszcze przez
> 15 minut. mint(ubuntu) uruchamia się w ok 30 sekund, gasi w 3 sek.
> PRoblemu z windowsem nie rozwiązałem. jak muszę go uruchomić, włączam
> laptopa, ide do normalnych zajeć wracam po pół godziny - czeka załączony :)

A teraz odpowiedz mi proszę z łaski swojej, co jak się to ma do zadanego
przeze mnie wcześniej pytania…

[ Jeśli uważasz, że wszyscy są  przeciwko tobie, to jest to zdrowy         ]
[ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie.          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]