Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chłodzenie CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chłodzenie CPU
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 17 Sep 2015 11:12:15 +0200
Dnia Thu, 17 Sep 2015 09:05:02 +0200, Maciek napisał(a):

> Czyli preferujesz rurki cieplne transportujące ciepło do stojącego
> radiatora, zamiast klasycznego leżącego na procesorze radiatora?

Owszem. I do tego z wentylatorem przedmuchującym radiator w kierunku tylnej
ścianki obudowy.

> Na ile to jest trwałe? Bywają przypadki nagłego rozszczelnienia się i
> utraty właściwości?

Mugena 2, którego mam na kompie z Socket 775, używam od jakichś… 7 lat? O
rozszczelnieniu ciepłowodów w normalnym, domowym użytkowaniu, to prawdę
mówiąc jeszcze nie czytałem.

[ Odpowiedzialność można porównać do czekolady. Najlepiej na tym wyjdziesz,]
[ jak ją podzielisz na wszystkich.                        (JoeMonster.org) ]