Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Chłodzenie CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Chłodzenie CPU
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Wed, 16 Sep 2015 23:40:07 +0200
Witam

Poleci ktoś jakieś przyzwoite chłodzenie CPU? Gdyby było w dobrej cenie
(da się coś wynaleźć do 50zł?) to już w ogóle bajka. Nie ukrywam, że
kupię pewnie w jakimś sklepie internetowym, więc bez "macania". Jakiś
czas temu naciąłem się na Spire SP543S1 - niestety okazało się, że nie
ma on radiatora, bo te parę blaszek pod wiatrakiem nie zasługuje na to
miano. Ja jestem ze starej szkoły, czyli radiator musi być konkretny,
żeby ciepło odbierać, chyba że się mylę i coś się w tym temacie
zmieniło? ;-)

PS: Dobrze jakby pasował do podstawki AM3.

--
Pozdrawiam
Maciek