Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chłodzenie CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chłodzenie CPU
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 17 Sep 2015 02:32:15 +0200
Dnia Wed, 16 Sep 2015 23:40:07 +0200, Maciek napisał(a):

> Witam
>
> Poleci ktoś jakieś przyzwoite chłodzenie CPU? Gdyby było w dobrej cenie
> (da się coś wynaleźć do 50zł?) to już w ogóle bajka. Nie ukrywam, że
> kupię pewnie w jakimś sklepie internetowym, więc bez "macania". Jakiś
> czas temu naciąłem się na Spire SP543S1 - niestety okazało się, że nie
> ma on radiatora, bo te parę blaszek pod wiatrakiem nie zasługuje na to
> miano. Ja jestem ze starej szkoły, czyli radiator musi być konkretny,
> żeby ciepło odbierać, chyba że się mylę i coś się w tym temacie
> zmieniło? ;-)

> [...]

Ja preferuję takie, które mają wentylator o średnicy 120 mm wydmuchujący
powietrze na tylną ściankę obudowy. Ale tu za 50 PLN czegoś porządnego to
raczej nie znajdziesz. Dosyć przyzwoity SilentiumPC Fera 2 HE1224 to wydatek
rzędu 100 PLN. Dosyć przyzwoity jest też SilentiumPC Spartan Pro za 79 PLN,
który ma wentylator 92 mm. Ale jak bym miał wybierać, to pewnie bym dopłacił
do Fera 2.

Sam korzystam z Mugena 4 i bardzo mi się te coolery podobają. No ale w tym
przypadku budżet 50PLN należało by pomnożyć niemal razy cztery. :)

[ Nadzieja to najgorsze skurwysyństwo jakie wyszło z puszki Pandory.       ]
[                                                                (S. King) ]