Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Karta graficzna do tv full hd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Karta graficzna do tv full hd
From: Podmiot Liryczny <ummagumma@microsoft.pl>
Date: Wed, 02 Sep 2015 14:39:56 +0200
Pewna Sarmatka ma wiekowy komputer pentium 4 2.8 ht z kartą radeon 9200 (256mb) z 2 Gb ram ddr i systemem win xp, podłączone do telewizora full hd. Chodzi to tak sobie i często trzeba na youtubie zmniejszać obraz do okienka albo drastycznie rozdziałkę, bo tnie i to zarówno obraz jak i dźwięk. Nie mam zbyt wielu doświadczeń z puszczaniem obrazu na tv, ale mam na stanie firmowy komputer lenowo z c2d 2.40 (E 6600), z 3 Gb ramu ddr2 z xp prof, bez karty graficznej. Co tam byłoby trzeba włożyć, żeby śmigało to bez zająknięć (i lepiej niż te pentium i radek)? Na allegro jest pełno kart Radeon 3450 za kilkanaście zł. Czy taki zestaw da radę i się nie spoci? Albo jakaś inna propozycja (może puścić obraz i dźwięk po hdmi, bo to zawsze mniej kabli?). Chciałbym wydać na kartę max ok 100 zł, czy warto licytować jakąś 4830 albo 5450? I czy ten procesor nie okaże się wąskim gardłem?

--
LP PL