Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta graficzna do tv full hd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta graficzna do tv full hd
From: lesspe3@gmail.com
Date: Wed, 2 Sep 2015 12:44:14 -0700 (PDT)
W dniu środa, 2 września 2015 19:49:32 UTC+2 użytkownik maX napisał:
> Użytkownik "Podmiot Liryczny" <ummagumma@microsoft.pl> napisał w wiadomości

> Do filmów youtube pod flashem wystarczy karta z akceleracją (Radeony 4xxx i
> wyżej, Geforce 8xxx i wyżej), procesor dowolny. Ale od pewnego czasu yt
> przechodzi z flasha na HTML5 z własnym kodekiem vp9, który nie jest jeszcze
> przyspieszany przez żadną kartę graficzną (tanie karty posiadające taką
> funkcję pojawią się nie wcześniej niż za rok). Czyli wszystko liczy wtedy
> procesor, a E6600 i tak będzie dużo szybszy niż P4 2.8.

> Jak nie do gier to 4830 będzie za mocna (i prądożerna).

> [...]

Mam 4670 w innym kompie i od kumpla mogę mieć 5770. Faktycznie ten pierwszy
ciągnie 2 razy mniej prądu to pójdzie do tv, a tego drugiego spróbuję upchnąć
na jego miejsce, tylko bydle strasznie duży jest. Teraz tak - ten 4670 ma hdmi,
czy będę mógł z karty puścić tym kablem również dźwięk? Czy to wymaga jakiejś
gimnastyki?

Pozdr.
LP