Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] bezprzewodowe myszki logitech

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] bezprzewodowe myszki logitech
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Wed, 02 Sep 2015 14:14:31 +0200
W dniu 01.09.2015 o 21:29, ww pisze:

> Po wymianie baterii ? Ale ja mam 2 takie myszki i już niejedne baterie
> wymianiałem. Teraz np
> jednej z nich używam i działa bez najmniejszego problemu. Tyle, że
> odbiornik mam już praktycznie 10 cm
> od niej bo inaczej jest średnio. Ale za chwilę pewnie zacznie szarpać i
> nie bedzie dało się w ogóle
> pracować.

Tak mi przyszło do głowy - że miewałem czasem takie problemy i
pogrzebałem w ustawieniach systemu i wyłączyłem powersaving na portach USB.

Więc kiedy mi zaczyna mysz zacinać, zanim zmienię baterie zaczynam od
sprawdzenia czy znowu mi się podstępnie jakieś oszczędzanie prądu przy
odbiorniku nie zainstalowało.

p. m.