Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] nietypowy config

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] nietypowy config
From: Waldek <mam@nie.dam>
Date: Tue, 25 Aug 2015 22:16:35 +0200
W dniu 2015-08-25 o 20:03, 2late pisze:

Ja ogolnie zawsze pracuje na maszynach wirtualnych i dlatego w przypadku
systemu hosta musze sie dobrze zastanowic. Wstepnie planuje zrobic
upgrade jakos zima, wtedy kiedy i tak spedza sie wiecej czasu w domu.

W firmie wirtualki to stoją na xenie na dość wypaśnej maszynce
z kawałkiem solidnego NAS-a, no ale dla potrzeb  domowych
to IMO przerost formy nad treścią ;)

Dla mnie w sumie 7 jest OK, a VM z XP-kiem mi się sporadycznie przydaje
gdyż mam trochę "starszawego" softu w którym się w miarę biegle poruszam
- nowszy trzeba by kupić i na nowo się wgryzać, a już się nie bardzo chce ;)

Od 10-tki pewnie nie będzie odwrotu jeśli M$ będzie się konsekwentnie trzymał przyjętych założen - a pewnie będzie, gdyż w interesie firmy jest ograniczenie liczby
suportowanych systemów

Pozdro