Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] nietypowy config

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] nietypowy config
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Mon, 24 Aug 2015 22:52:56 +0100
On 24/08/2015 08:44, Waldek wrote:

> Jako ze mam zamiar potestować Win10, (chyba jednak zostane przy 7)
> a mam mało "typową" konfiguracje dysków,
> przeglądnąłem kilka programów narzędziowych do backupów
> (AOMEI, EASEUS, Macrium), i o ile nie ma większego problemu "zabootować"
> się  np. z CD i przewalić całe partycje systemowe z dysku na dysk,
> - to tylko Macrium Reflect poprawnie wygenerował boota CD (WinPE) z którego
> po odpaleniu kompa widać obrazy w plikach zlokalizowanych na macierzy
> i można je ponownie wessać.
> # Macierz kombinowana RAID 0 + RAID 1 + SSD w trybie AHCI (Intel@Rapid)

Tez czekam na jakies potwierdzenie ze da sie upgradowac bezbolesnie Windows
8.1 na RAID 0 do Windows 10. Backup mam nadzieje zrobic poprawnie Acronisem
, ktorego uzywam na codzien. Ale jakos mi sie nie spieszy ;)

> Pisze bo może się komuś przydać takie info
> a swoją drogą - czy w W10 jest jakaś opcja wirtualizacji Win XP jak to było
> w 7 pro ?

Masz na mysli Hyper V?
Probowalem znalezc, a mam Windows 10 TP na VMWare, i cos nie widze takiej
opcji.

> - wygodne to bylo/jest bo dość bezproblemowo "integruje" sprzęt w windzie

Pozdrawiam