Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] nietypowy config

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] nietypowy config
From: Waldek <mam@nie.dam>
Date: Mon, 24 Aug 2015 21:44:28 +0200
Powitac

Jako ze mam zamiar potestować Win10, (chyba jednak zostane przy 7)
a mam mało "typową" konfiguracje dysków,
przeglądnąłem kilka programów narzędziowych do backupów
(AOMEI, EASEUS, Macrium), i o ile nie ma większego problemu "zabootować" się np. z CD i przewalić całe partycje systemowe z dysku na dysk, - to tylko Macrium Reflect poprawnie wygenerował boota CD (WinPE) z którego po odpaleniu kompa widać obrazy w plikach zlokalizowanych na macierzy
i można je ponownie wessać.
# Macierz kombinowana RAID 0 + RAID 1 + SSD w trybie AHCI (Intel@Rapid)

Pisze bo może się komuś przydać takie info
a swoją drogą - czy w W10 jest jakaś opcja wirtualizacji Win XP jak to było w 7 pro ?
- wygodne to bylo/jest bo dość bezproblemowo "integruje" sprzęt w windzie

Pozdrawiam