Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki HDD 500 GB kupić warto, a co — omijać?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki HDD 500 GB kupić warto, a co — omijać?
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 22 Aug 2015 01:18:03 +0200
A jeszcze spytam o możliwość utworzenia "pseudo-partycji", że tak to nazwę. Owoż
onegdaj w którejś odsłonie DOS-a pojawiła się możliwość nadania jakiemuś
katalogowi "rangi" osobnego dysku, z przypisaną mu "literką imienia własnego",
na przyklad E:

Różniło się to od "partycji pełną gębą" tym, że wielkość owego tworu — nie była
ograniczona, i stanowiła dowolny procent ( x< 100% ) wolnej przestrzeni dysku
fizycznego, i było tak *stale*, czyli w trakcie używania kształtowało się to
"dynamicznie". Z pewnych względów wolałbym zrobić tak właśnie teraz, ale nie
wiem, czy (i, co ważniejsze: jak?) dopuszcza to Win XP. Ktoś może coś wie na ten
temat?

   _________________

A zaś co do tego, że jakoś nie mam zaufania do "programu lokującego" pliki w
systemie HHD (hybrydowy), to wietrzę trudność następującą. Uczestniczę w
platformie BOINC (patrz motto na dole), i Manager tej platformy odpala się razem
z systemem (oczywiście mogę go zablokować, lecz nie o to mi chodzi). Jest jednym
z najczęściej używanych plików, dlatego też (zapewne) zostałby zakwalifikowany
przez ów "program lokujący" do tego, aby go wepchnąć na moduł SSD, kiedy mi na
tym wcale nie zależy! A wręcz przeciwnie. Dlatego chciałbym jednak mieć pełną
kontrolę nad procesem "kwalifikowania" plików: który "na krążek", a który — na
solid state...

--
Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Dołącz do projektu BOINC  — przetwarzania
rozproszonego, wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów.