Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dual Core -> core 2 quad

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dual Core -> core 2 quad
From: "maX" <averwywal@interia.pl>
Date: Sat, 8 Aug 2015 14:50:11 +0200

Użytkownik "PeJot" <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:mq4kpj$rpk$1@node1.news.atman.pl...

1. Obecny procek ma TDP 65W, tymczasem Q8200 ma TDP 95 W. Radiatorek w obudowie desktop wielkością nie grzeszy. Skoro jednak Q8200 występuje w dokumentacji, powinno toto działać. Wiem że są procesory Q 8200 *S* z TDP 65 W, ale mało dostępne.

Jak będą problemy z temperaturą to zmniejsz trochę napięcie na CPU i zjedź nieco z jego częstotliwością.

2. Na stronach HP nie znalazłem informacji o kompatybilności BIOSU z Q8200, no ale znów - Q8200 jest w dokumentacji.

To wgraj najnowszy bios, wtedy napewno będzie działać.