Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Która kieszeń na dysk z USB 2.0

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Która kieszeń na dysk z USB 2.0
From: PeJot <PeJot_@slepyadres.pl>
Date: Thu, 06 Aug 2015 06:37:38 +0200
Czołem. Leżał mi w szufladzie niepotrzebny dysk 250 GB PATA, z niewielkim przebiegiem. Wpadłem na pomysł żeby zrobić z niego dysk przenośny dla syna. Obudowę z interfejsem USB/PATA nabyłem na pewnym znanym portalu. Niestety, transfer z tego urządzenia jest koszmarnie niski, w porównaniu do transferu osiąganego przez ten dysk na PATA. Winię za to tandetną tanią elektronikę USB/PATA. Czy ktoś może polecić *sprawdzony* model obudowy do dysku z interfejsem USB/PATA, która da mi sensowny transfer ?

--
P.Jankisz