To: | pecet@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | Re: [PECET] Serwis Brother |
From: | Podmiot Liryczny <ummagumma@microsoft.pl> |
Date: | Wed, 29 Jul 2015 09:51:50 +0200 |
W dniu 2015-07-22 o 22:13, earthwalker pisze: skontaktuj się z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić w sklepie w którym go kupiłeć.To raczej nie wina producenta tuszu, gdyż zamiennik jest firmy ActiveJet, więc prawie najlepszy i najdroższy na rynku. Pozatym pozostałe kolory drukarka widzi bez problemów.ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomoże.Drukarka to Brother MFC-J625DW Moja dziewczyna ma podobny model i też raportowała problemy z zamiennikami. Widać Brother jest zamiennikooporny. Z tym, że u niej powrót do oryginalnych tuszy spowodował ustąpienie "dolegliwości". -- LP PL |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | [PECET] Dell Precision 6600 i LPT, Pawel "O'Pajak" |
---|---|
Następny wg. Daty: | Re: [PECET] Dell Precision 6600 i LPT, Robert Zemła |
Poprzedni w Wątku: | Re: [PECET] Serwis Brother, Kamil |
Następny w Wątku: | Re: [PECET] Serwis Brother, Poldek |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |