Am Mittwoch, 22. Juli 2015 19:16:55 UTC+2 schrieb earthwalker:
> Witam,
>
> Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie wykrywa
> mi czarnego kartridża.
> W związku z powyższym mam takie pytania:
> 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
> naprawy gwarancyjnej?
> 2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
> 3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
>
> Pozdrawiam!
Niestety, nie chcę Cię martwić, ale service Brother doskonale zna ten problem.
Nieoryginalne tusze przeciekają i uwalają fotodiodę, która rozpoznaje włożony
kartridż. Tak, że przy okazji żaden inny kartridż Ci nie pomoże. Producenci
drukarek są innego zdania niż ty: "Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby
drukować na tuszach, które kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te
kartridże nie mają chipów więc nie wiem w czym może być problem. " Oni na tym
zarabiają, a jak wyjaśniłem powyżej, istnienie czipa. czy też nie nie ma nic
wspólnego z Twoim problemem. Wyślesz do serwisu i dostaniesz standardową w tym
przypadku odpowiedź - tusz nieoryginalny ZERO Gwarancji. Jedyne czego możesz
spróbować, to reklamacja u producenta tuszu- Twój problem jest spowodowany
wadliwą konstrukcją pojemnika z tuszem i to oni są winny awarii drukarki.
|