Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Serwis Brother

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Serwis Brother
From: Hans Kloß <andyniemczuk@gmail.com>
Date: Sat, 25 Jul 2015 13:47:25 -0700 (PDT)
Am Mittwoch, 22. Juli 2015 19:16:55 UTC+2 schrieb earthwalker:
> Witam,
> 
> Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie wykrywa 
> mi czarnego kartridża.
> W związku z powyższym mam takie pytania:
> 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia 
> naprawy gwarancyjnej?
> 2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
> 3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
> 
> Pozdrawiam!

Niestety, nie chcę Cię martwić, ale service Brother doskonale zna ten problem. 
Nieoryginalne tusze przeciekają i uwalają fotodiodę, która rozpoznaje włożony 
kartridż. Tak, że przy okazji żaden inny kartridż Ci nie pomoże. Producenci 
drukarek są innego zdania niż ty: "Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby 
drukować na tuszach, które  kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te 
kartridże nie mają chipów więc nie wiem w czym może być problem. " Oni na tym 
zarabiają, a jak wyjaśniłem powyżej, istnienie czipa. czy też nie nie ma nic 
wspólnego z Twoim problemem. Wyślesz do serwisu i dostaniesz standardową w tym 
przypadku odpowiedź - tusz nieoryginalny ZERO Gwarancji. Jedyne czego możesz 
spróbować, to reklamacja u producenta tuszu- Twój problem jest spowodowany 
wadliwą konstrukcją pojemnika z tuszem i to oni są winny awarii drukarki.

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>