Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dobry uzywany ups z nowymi akumulatorami

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dobry uzywany ups z nowymi akumulatorami
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Mon, 13 Jul 2015 21:03:05 +0200
Proces Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> zwrócił błąd:

> A możesz podać model Twojego UPS-a APC? Przeglądałem ofertę UPS-ów i gdy
> chodziło o wymianę akumulatorów to trzeba było stosować firmowe
> zamienniki, niekompatybilne z innymi urządzeniami -
> <http://www.apc.com/products/family/index.cfm?id=152> Być może teraz już
> się to zmieniło.
>
> Nie twierdzę, że APC są złe. W porównaniu do produktów konkurencji są
> droższe (czasami nawet sporo droższe). Wiem, ze za jakość się płaci.
> Jeśli kogoś stać to nie mam nic przeciwko. Wybór należy do kupującego.
> Na szczęście można teraz wybierać w tym segmencie sprzętu :)

Ja mam trzy APC, każdy z innej epoki, i każdy używa zwykłych
akumulatorów 7Ah (pewnie 12 Ah też by się dało, ale 7 Ah są tańsze).
(Smart 700, Back 650 i Back 500 czy 550, nie pamiętam).

Tego Smarta kupiłem lata temu na allegro i ciągle chodzi... Akumulatory
wymieniam co 2 lata, czasem trzy.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.