Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] dobry uzywany ups z nowymi akumulatorami

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] dobry uzywany ups z nowymi akumulatorami
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Fri, 10 Jul 2015 21:31:02 +0200
ostatnio czesciej zdarzaja sie u mnie kilku sekundowe i kilkunasto minutowe wylaczenia pradu, praktycznie przynajmniej
ze dwa razy na miesiac moge sie spodziewac w godzinach w
ktorych siedze przy kompie, router tez jakos uptime ma maksimum 1-2 tygodniowe upsow na allegro pelno, ale co brac zeby spokojnie wylaczyc dwie 'normalne' stacjonarki jezeli zasilanie nie wroci po kilku-kilkunastu minutach?

podtrzymanie monitorow itd. niekonieczne, chodzi mi tylko o
unikniecie wylaczenia sie wszystkiego przy chwilowym zaniku

budzet do 400-500 pln

domyslam sie ze jakies apc?

--
http://db.org.pl/