To: | pecet@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | Re: [PECET] Serwis Brother |
From: | "Kamil" <nospam@tlen.pl> |
Date: | Fri, 31 Jul 2015 22:54:29 +0200 |
Użytkownik <earthwalker> napisał: Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak wykrywania czarnego kartridża. Skąd wiesz, że to wina drukarki? W większości przypadków oznacza to uszkodzony wkład. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża ... To idź do wróżki, a majlepiej do jakiegoś serwisu gdzie wstawią sprawny atrament i będziesz wiedział co jest wadliwe. A jeśli uzywasz zamienników to zapomnij o gwarancji. Drukarka zapisuje w historii typ i nr fabryczny zamontowanego wkładu. Pzdr |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | Re: [PECET] Monitor Dell U2515H problem z podłączeniem, z |
---|---|
Następny wg. Daty: | Re: [PECET] Monitor Dell U2515H problem z podłączeniem, maX |
Poprzedni w Wątku: | Re: [PECET] Serwis Brother, Poldek |
Następny w Wątku: | Re: [PECET] Serwis Brother, Podmiot Liryczny |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |