Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Serwis Brother

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Serwis Brother
From: <earthwalker>
Date: Thu, 23 Jul 2015 11:08:03 +0200
Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo co jest.

Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu, gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie może uszkodzić czujnika tuszu? Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.