Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor Dell - jak wejsc w menu serwisowe?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor Dell - jak wejsc w menu serwisowe?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 16 Jul 2015 09:12:05 +0200
Dnia Thu, 16 Jul 2015 08:48:50 +0200, Saiko Kila napisał(a):

> Proces 666 <6@6.6> zwrócił błąd:
>
> Niezupełnie, bo u mnie nie widać czegoś takiego jak offset1, offset2 i
> gain. To co mam, to:
> 9300K  R 180  G 206   B 255
> 5700K  R 244  G 253   B 242
> 6500K  R 233  G 255   B 255
> sRGB   R 194  G 202   B 198
> adobe  R 206  G 218   B 217
>
> Nie jestem pewien czy coś z tego nie jest zmienione w stosunku do
> pierwotnych wartości, bo kiedyś używałem kalibratora. Ale on chyba tylko
> "softwarowo" zmieniał ustawienia.

Kalibrator przy takim Dellu niczego Ci software'owo nie zmienia, tylko sam
regulujesz wartości dla składowych tak, by uzyskać pożądane wartości
temperatury barwowej.

Ciekawostką jest, dlaczego dla sRGB mają różne wartości niż dla 6500K, skoro
sRGB właśnie jest na 6500K ustawiany…

[ Kobiety pracują obecnie jak dżokeje, przewodzą firmom i prowadzą badania ]
[ z fizyki atomowej. Czemuż nie miałyby kiedyś się nauczyć parkować tyłem? ]
[                                                           (Bill Vaughan) ]