Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor Dell U2410f - jak wejsc w menu serwisowe?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor Dell U2410f - jak wejsc w menu serwisowe?
From: " 666" <6@6.6>
Date: Fri, 19 Jun 2015 08:02:51 +0200
W roku jest średnio 260 dni roboczych, po 8 godzin to daje 2080 godzin rocznie, czyli nasze monitory pracowały 4-6 lat codziennie non-stop od 9 do 17, dużo choćby dla świetlówek. Jak zapuszczam Nokia Monitor Test to zażółcenia nie widzę, dopiero jak jest jakaś strona interentowa o białym tle lub dokument Worda z białym tłem, lub chocby jak piszę tę wiadomość to wydaje mi się, że lewa strona ekranu (2/3) jest cieplejsza (lekko różowawa), a prawa (1/3) zimniejsza (lekko błękitnawa).

-----
12 tys to znośnie, ja kupiłem z 8 tys, zażółcenie jednej strony może świadczyć o tym że monitor stał tak ze jedna strona znajdowała się codziennie w słońcu a druga nie