Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor Dell - jak wejsc w menu serwisowe?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor Dell - jak wejsc w menu serwisowe?
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Thu, 16 Jul 2015 08:48:50 +0200
Proces 666 <6@6.6> zwrócił błąd:
> Dałbyś radę wejść w menu serwisowe U2410 (mocno dotykając jednocześnie
> przyciski drugi i czwarty od góry włączyć frontowym
> przyciskiem monitor, następnie dotykamy pierwszy od góry przycisk i jesteśmy
> w Innolux Factory Menu) i przepisać dla mnie ustawienia
> kalibracji kolorów RGB dla poszczególnych trybów (9300K, 5700K, 6500K, sRGB,
> Adobe RGB, Offset1, Offset2, Gain)?
> U mnie wszystkie wartości dla sRGB i AdobeRGB zostały przypadkowo
> przestawione na wartości 255, niestety nie mam kalibratora.

Niezupełnie, bo u mnie nie widać czegoś takiego jak offset1, offset2 i
gain. To co mam, to:
9300K  R 180    G 206   B 255
5700K  R 244    G 253   B 242
6500K  R 233    G 255   B 255
sRGB   R 194    G 202   B 198
adobe  R 206    G 218   B 217

Nie jestem pewien czy coś z tego nie jest zmienione w stosunku do
pierwotnych wartości, bo kiedyś używałem kalibratora. Ale on chyba tylko
"softwarowo" zmieniał ustawienia.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.