Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nforce 4 i dysk 4TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nforce 4 i dysk 4TB
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 28 May 2015 03:13:09 +0200
Dnia Wed, 27 May 2015 12:14:06 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Nie udawaj greka. System zajmuje ok. 15GB, z wieeloma aplikacjami.

A tak poza tym wszyscy zdrowi? Bo u mnie sam katalog Windows zajmuje ponad
27 GB.
Do tego dorzucamy:
- Program Files - 10,1 GB
- Program Files (x86) - 10,7 GB
- ProgramData - 1,8GB

Z litości… Nie - nie będzie litości:
- AppData\Local - 13,1 GB
- AppData\Roaming - 6,5 GB

Policzmy: 69,2 GB tak lekko licząc. Bez swapfile, bez pliku hibernacji. A tu
jakiś - przepraszam za określenie, ale innego nie mam - kretyn sugerował
kupno dysku 32GB. Czy Was maniakalnych zwolenników SSD popierdzielilło do
reszty?

> Jak ma na systemowym dane to zawsze może przenieść gdzie indziej.
> Przynajmniej będzie miał okazję porządki zrobić :)

Aha. Czyli kupi SSD, by tak było jedwabiście szybko, tak? I całe to
jedwabiście szybko przepierdzieli na przewalanie danych z Program Files, czy
AppData na klasycznego talerzowca? By było szybciej?

[ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz        ]
[ używanymi autami poszedłby do więzienia.                    (Nick Nolte) ]