Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nforce 4 i dysk 4TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nforce 4 i dysk 4TB
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 31 May 2015 13:03:52 +0200
Dnia Sat, 30 May 2015 20:18:30 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Tak. Jestem maniakalnym wrogiem. I dlatego zarówno w workstacji, jak i w
> serwerku SSD wstawiony mam… Tylko niech to będzie robione z głową.

Jeszcze raz ci wypomnę: Doświadczenia z twoich "wysokoprofilowych"
potrzeb zawodowych na nic pani Frani z Krotoszyna. Ona będzie naprawdę
szczęśliwa jak majster jej wstawi SSD i kiedy będzie musiała sprawdzić
kiedy odchodzi PKS do Wólki tuż przed wyjściem, komp jej wstanie w 25
sek zamiast w 125. Ona i tak nie ogarnia hibernacji, pagefilów, RAM-ów i
innych cudactw. Nie ma nawet mailera a jedyna aplikacja jakiej używa to
Explorer i nawet o tym nie wie bo dla niej to jest "wejść na internet"
:) I powiedz mi że na tym poziomie potrzeb i umiejętności SSD 64GB jest
pomyłką. No, weź i obniż deko loty :) może dojrzysz tą szarą masę userów
kłębiącą się gdzieś w dole.
Wniosek z tej dyskusji widzi mi się taki - zanim udzielamy porady
odnośnie czegoś tam w kompie, dokładnie wypytujemy o profil używania
Inaczej trafiamy kulą w płot z radami.
--
Jacek
        Dziesięć przykazań ma 279 słów.