Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nforce 4 i dysk 4TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nforce 4 i dysk 4TB
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Tue, 26 May 2015 21:52:16 +0200
Jacek Maciejewski wrote:
Dnia Mon, 25 May 2015 21:45:44 +0200, Poldek napisał(a):

SSD z drugiej ręki odpada. Za dużo niewiadomych i brak gwarancji.
A poza tym, a może przede wszystkim - jak skutecznie sklonować obecny
dysk HDD 80GB, na takiego SSD 32/64GB? Czy w ogóle da się to zrobić tak,
żeby działało jak działa obecnie na HDD?

Ryzyko jakieś jest zawsze. Ja kupiłem swojego Kingstona100 64GB, SSD 4
lata temu z drugiej ręki, chodzi do dziś i pewnie jeszcze parę lat
pociągnie. Sklonować można bez trudu o ile tylko na starym dysku nie
masz więcej danych niż pojemność nowego.

Nie chcę używanego SSD, w ogóle nie chcę kombinacji z dwoma dyskami.
Interesuje mnie, czy w moim kompie będzie normalnie działał dysk 4 TB, jeżeli będzie jedynym dyskiem. Jeżeli 4 TB nie da rady, to 2 TB, już bez problemu przy chipsecie nforce4?