Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] RAID i pytanko

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] RAID i pytanko
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Wed, 20 May 2015 17:18:21 +0200
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Adam naskrobał(a):

> Przecież cały czas zawracałeś d.... o RAID, a teraz piszesz zupełnie co
> innego. Zdecyduj się

Zawracałem dupę i nadal chciałbym pozawracać. Kupowałem tego Zyxela z myślą
o RAID0 i mozliwości konfiguracji takiegoż. Niestety stało się inaczej,
system (w Zyxelu) zrobił inaczej i zastosował JBOD. Użyszkodnik jest
zadowolony, bo ma dwa dyski spięte w jedna powierzchnię "prawie" 2Gb i jemu
już w zasadzie pasi wszystko. Mnie natomiast to meczy że możnaby połączyć
te dyski w RAID0 i to dałoby więcej niż ten JBOD.
Tyle doczytałem na Wiki.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie