Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Router MIMO300 Hama ikilka pytań

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Router MIMO300 Hama ikilka pytań
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Sat, 11 Apr 2015 21:04:13 +0200
Użytkownik " (c)RaSz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55290f0b$0$15663$65785112@news.neostrada.pl...
A co takiego robi openwrt? Bo mi na przykład brakuje czegoś w rodzaju
komunikatora "instant", podobnego do Gadu-Gadu, tyle, że działającego wyłącznie
w obrębie WLAN, bez udziału internetu. Czyli aby można było wysyłać komunikaty
wyskakujące adresatowi na ekranie. Gdy ma się duży dom, to czasem jest to
przydatne...

Coś jak lanchat?
Nie wiem czy da się do openwrt, ale skoro router może robić na serwer ftp, chmurę, stację meteo i ściągać torrent to z tym nie powinno być problemu.