Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Router MIMO300 Hama ikilka pytań

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Router MIMO300 Hama ikilka pytań
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 11 Apr 2015 14:09:32 +0200
Użytkownik "qwerty" napisał w
news:mgadac$o5c$1@usenet.news.interia.pl...
: Użytkownik "Piotr Rezmer"  napisał w wiadomości grup
: dyskusyjnych: mg7rl0$mq4$1@node1.news.atman.pl ...
: > (...) Do tej pory miałem w domu Dlink, TPlink,
: > Linksys, Draytek. Żaden z tych routerów mimo że niektóre z nich były droższe
: > od Mikrotika nie posiadały tylu ciekawych cech.
:
: Trzeba było wgrać openwrt. (...)
:

A co takiego robi openwrt? Bo mi na przykład brakuje czegoś w rodzaju
komunikatora "instant", podobnego do Gadu-Gadu, tyle, że działającego wyłącznie
w obrębie WLAN, bez udziału internetu. Czyli aby można było wysyłać komunikaty
wyskakujące adresatowi na ekranie. Gdy ma się duży dom, to czasem jest to
przydatne...

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak