Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Router MIMO300 Hama ikilka pytań

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Router MIMO300 Hama ikilka pytań
From: "ikarek" <ikarek@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
Date: Fri, 10 Apr 2015 15:04:45 +0200
Użytkownik "Piotr Rezmer" <konta@doman.pl> napisał w wiadomości news:mg8ao8$b01$1@node1.news.atman.pl...
Fakt, to że dla mnie jest to znakomite rozwiązanie nie oznacza że inni też tego potrzebują. Choć przyznam, że również z punktu widzenia zjadacza chleba mikrotiki są dobre jeśli chodzi o coś takiego jak uptime. Do tej pory nie musiałem ani razu restartować RB (np. z powodu mulenia internetu). W przypadku poprzednich urządzeń była to standardowa procedura.

Mam Drayteka 2830 i też miesiącami go nie restartuję (choć ma on
za to inne wady - kiepskie wifi i dość wolny switch). Ale chciałem
spytać o coś innego, korzystając z okazji: czasem potrzebuje
niestandardowych opcji (np. aktywowanie dla pewnych portów TOR-a
albo opakowanie ruchu w protokuł SOCKS i przekierowanie na inny
adres) i wtedy muszę używać routera z OpenWRT - czy Mikrotiki
dają możliwość uruchamiania tego rodzaju rzeczy?