Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Win XP SP3 32 bit na procesorze intel N2840

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Win XP SP3 32 bit na procesorze intel N2840
From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>
Date: Mon, 16 Mar 2015 11:27:34 +0100
Dnia 2015-03-15, o godz. 09:59:35
Universis <universis@wp.pl> napisał(a):

> Chcę sobie kupić nowy laptop i nie bardzo umiem sobie poradzić z
> doborem procesora do swoich potrzeba chodzi mi o możliwość
> instalacji  32 bitowego windowsa XP i 32 bit linuxa. Większość
> oferowanych na rynku laptopów posiada właśnie taki procesor jak w
> temacie. Więc mam pytanie : Czy XP 32bit będzie działał ? Jeśli nie -
> to czym się kierować żeby wybrać nowego laptopa  bo w opisach nie ma
> jaki ile bitowy  to procesor ?

A ten laptokma wsparcie dla WinXP? W sensie czy ma komplet sterowników?
Jak nie to odpowiedzi się chyba domyślasz. W przypadku Linuxa nie
będzie raczej problemów.

Pytanie tylko po co mają to być systemy 32-bitowe jeśli w tej chwili
nowe procesory to właściwie wszystko 64 bity? Jakiś specyficzny soft co
nie chce działać na XP? Jeśli tak to nie można go np. zwirtualizować?

Zdrówko