Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Win XP SP3 32 bit na procesorze intel N2840

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Win XP SP3 32 bit na procesorze intel N2840
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Sun, 15 Mar 2015 09:59:35 -0700 (PDT)
Chcę sobie kupić nowy laptop i nie bardzo umiem sobie poradzić z doborem
procesora do swoich potrzeba chodzi mi o możliwość instalacji  32 bitowego
windowsa XP i 32 bit linuxa. Większość oferowanych na rynku laptopów posiada
właśnie taki procesor jak w temacie. Więc mam pytanie : Czy XP 32bit będzie
działał ? Jeśli nie - to czym się kierować żeby wybrać nowego laptopa  bo w
opisach nie ma jaki ile bitowy  to procesor ?