Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kino domowe, a raczej kino biurowe - trochę OT [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kino domowe, a raczej kino biurowe - trochę OT [cross]
From: Piotrne <piotr12ne@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 11 Mar 2015 22:39:28 +0100
W dniu 2015-03-11 o 11:34, yabba pisze:
.
> Jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Puszczasz sygnał z wyjścia HDMI poprzez
> aktywny rozdzielacz
> HDMI to TV. Zasilacz rozdzielacza podłączasz poprzez zegar programowalny,
> ustawiasz co pół godziny
> ON/OFF. Prezentację puszczasz w pętli.

Przełączniki mogą być sterowane pilotem:

http://allegro.pl/switch-rozdzielacz-przelacznik-hdmi-3d-1080p-3x1-i4907005599.html
Wystarczy podłączyć do takiego przełącznika dwa stale włączone urządzenia
(tuner TV i DVD) i wysyłać co pół godziny kod przełączający, np. z Arduino.
Albo wziąć przełącznik wykrywający obecność sygnału, a z Arduino wysyłać
sygnał włącz/wyłącz do tunera i/albo DVD.

Arduino Remote Control Tutorial
http://www.build-electronic-circuits.com/arduino-remote-control/

P.