Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kino domowe, a raczej kino biurowe - trochę OT [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kino domowe, a raczej kino biurowe - trochę OT [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Mon, 09 Mar 2015 21:25:02 -0400
On 3/9/2015 6:36 PM, yabba wrote:
no widzisz. zadając pytanie, poszukuję sprawdzonej metody, rozwiązania
problemu. nie gdybania. gdybać też sobie mogę, do oślepnięcia, ale na
to nie mam czasu. taka karta pewnie nie ma takiego programu, bo to
jakaś intelowska tandeta na płycie głównej, wiec tutaj twoją metodą
nic nie wskóram. <rs>

Z gotowcem do realizacji takiego zadanie nie spotkałem się. Zwykle w
"poczekalniach" na TV leci cały czas CNN lub TVN24 albo co rano
sekretarka odpala na stałe zapętloną prezentację z odtwarzacza DVD lub
pendriva.

no właśnie. tutaj tez, ale chcemy to urozmaicić, żeby ludziska się czegoś może niepostrzeżenie dowiedzieli. <rs>