Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kino domowe, a raczej kino biurowe - trochę OT [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kino domowe, a raczej kino biurowe - trochę OT [cross]
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Date: Mon, 9 Mar 2015 12:34:43 +0100
Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:54ede2af$0$32260$c3e8da3$cc4fe22d@news.astraweb.com...
On 2/24/2015 10:26 AM, yabba wrote:
Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości
news:54df5a63$0$22358$c3e8da3$a9097924@news.astraweb.com...
Grupa o kinie domowym chyba już pogrzebana, wiec pytam gdzie mogę.
Jest biuro z poczekalnią. Tam klienci wlepiają oczy w programy TV
lecące z telewizorów. Potrzebuję aby ten obraz, raz na jakiś czas np.
co 30 minut, był przeplatany materiałem informacyjnym o danej firmie
czy procedurach jakie ona wykonuje. Do tego potrzebuję jakiś
przełącznik z czasowym wyzwalaczem, który raz na 30 minut zamieni
sygnał (albo wejście w telewizorze) na sygnał podawany z innego źródła
(DVD/BR/komputer) z którego będą podawane takie materiały.
Szukałem, wygląda, że przełączników jest trochę, ale w opisach nie
znalazłem opcji czasowego przełączania jednego źródła sygnału na inne.
Czy ktoś miał kontakt z takim urządzeniem i mógłby polecić coś takiego?

Może nie przełącznik, ale są takie Dongle Android podłączane do HDMI.
Podłączasz go to wejścia HDMI, na które TV przełączy się po pojawieniu
sie na nim sygnału. Zasilanie doprowadzasz nawet z prostego sterownika
zegarowego wkładanego do gniazdka.
Nie wiem tylko jak trudno będzie ze skonfigurowaniem tego Androida,żeby
po włączeniu zasilania włączył automatycznie odtwarzanie prezentacji
reklamowej.

dzieki za odpowiedz. to rozwiazanie byloby troche klopotliwe, choc pewnie daloby sie jakos przeprowadzic.
ale znalazlem cos takiego
http://www.promixis.com/girder.php#features
plus odrobina hardwareu. bedzie chyba troche zabawy z konfiguracja, ale powinno dzialac. <rs>

Ale tu musisz postawić jeszcze komputer do sterowania tym nadajnikiem.
Na czym masz tą prezentację? Na DVD?

--
Pozdrawiam,

yabba