Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Wirtualny kabel HDMI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Wirtualny kabel HDMI
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Sun, 8 Mar 2015 20:03:35 +0100
No dobra, chyba poległem. Wygląda na to, że mój na wskroś intelowski DELL Inspiron jest jeszcze zbyt mało intelowski dla technologii Wi-Di. Przynajmniej tak mi dają do zrozumienia rozmaite intelowskie narzędzia, sprawdzające intelskość mojej - za przeproszeniem - platformy (Core i3 z Windows 7). W każdym razie nie mogę zestawić tego połączenia z LG Smart TV, podczas gdy robi to bez problemu nieco nowsze Lenovo syna a także (z lekkimi problemami) tablet z Androidem z Biedronki. Zatem pytanie jest takie: czy istnieje (a jeśli tak, to czego szukać) takie ustrojstwo, które "ubogaciłoby" mój komputer: podłączałoby się toto do wyjścia HDMI w laptopie, a ono już dalej wykorzystując technologię Miracast łaczyłoby się się bezprzewodowo z odbiornikiem TV, transmitując do niego obraz i dźwięk z laptopa? Jest w ogóle takie cóś?

JoteR