Mam nadzieję, że moje pytanie jest dostatecznie sprzętowe i nie zostanę
okrzyczany.
Przymierzam się do wymiany sędziwego LaserJeta 1100 na urządzenie
wielofunkcyjne klasy SOHO. Do tej pory drukowałem mało, ok. 2000 stron
rocznie, jednorazowo po kilka-kilkanaście stron, nie zapowiada się, żeby
wzrost liczby stron by dramatyczny w przewidywalnej przyszłości, ale
chciałbym mieć coś lepszego:
* laser kolorowy z duplexem; plujka nie wchodzi w grę.
* all in one: druk, skan, fax, xero
* połączenie LAN, do tego wszystkie w/w funkcje powinny być dostępne bez
konieczności połączenia USB (np. dla skanowania)
* cena i koszt wydruku - w granicach rozsądku. Nie muszę szukać sprzętu
za 100 pln, ale nie chcę kupować super-kombajnu za 20k pln, nawet jeśli
mogę to sobie wrzucić w koszty. Powiedzmy że nie chciałbym wydać więcej
niż 2000,- chyba, że za kilkaset złotych więcej dostanę jakąś absolutną
rewelację. Jeśli będę mógł zapłacić dużo mniej, to się ucieszę, ale
tylko wtedy, gdy nie będzie trzeba iść na kompromisy: najważniejsze dla
mnie to bezproblemowość, i o ile można coś przewidzieć - bezawaryjność.
Proszę serdecznie o pomoc w wyborze.
Na razie przyglądałem się Canonowi i-SENSYS MF8550Cdn; podobne
monochromatyczne urządzenia używałem w pracy i - poza możliwością
skanowania tylko przez USB lub do maila - była to najfajniejsza kopiarka
i drukarka z którą miałem do czynienia. Mam jednak ograniczone
doświadczenie w tym zakresie, pewnie można wybrać i lepiej i taniej.
Z góry dziękuję za pomoc
--
Krzysztof Okoń
|