Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] urządzenie wielofunkcyjne - prośba o pomoc w wyborze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] urządzenie wielofunkcyjne - prośba o pomoc w wyborze
From: Krzysiek <krzysiu_md@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 08 Mar 2015 01:12:32 +0100
Mam nadzieję, że moje pytanie jest dostatecznie sprzętowe i nie zostanę okrzyczany. Przymierzam się do wymiany sędziwego LaserJeta 1100 na urządzenie wielofunkcyjne klasy SOHO. Do tej pory drukowałem mało, ok. 2000 stron rocznie, jednorazowo po kilka-kilkanaście stron, nie zapowiada się, żeby wzrost liczby stron by dramatyczny w przewidywalnej przyszłości, ale chciałbym mieć coś lepszego:
* laser kolorowy z duplexem; plujka nie wchodzi w grę.
* all in one: druk, skan, fax, xero
* połączenie LAN, do tego wszystkie w/w funkcje powinny być dostępne bez konieczności połączenia USB (np. dla skanowania) * cena i koszt wydruku - w granicach rozsądku. Nie muszę szukać sprzętu za 100 pln, ale nie chcę kupować super-kombajnu za 20k pln, nawet jeśli mogę to sobie wrzucić w koszty. Powiedzmy że nie chciałbym wydać więcej niż 2000,- chyba, że za kilkaset złotych więcej dostanę jakąś absolutną rewelację. Jeśli będę mógł zapłacić dużo mniej, to się ucieszę, ale tylko wtedy, gdy nie będzie trzeba iść na kompromisy: najważniejsze dla mnie to bezproblemowość, i o ile można coś przewidzieć - bezawaryjność.

Proszę serdecznie o pomoc w wyborze.

Na razie przyglądałem się Canonowi i-SENSYS MF8550Cdn; podobne monochromatyczne urządzenia używałem w pracy i - poza możliwością skanowania tylko przez USB lub do maila - była to najfajniejsza kopiarka i drukarka z którą miałem do czynienia. Mam jednak ograniczone doświadczenie w tym zakresie, pewnie można wybrać i lepiej i taniej.

Z góry dziękuję za pomoc
--
Krzysztof Okoń