Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wirtualny kabel HDMI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wirtualny kabel HDMI
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Mon, 09 Mar 2015 06:58:20 +0100
W dniu 2015-03-08 o 20:03, JoteR pisze:
No dobra, chyba poległem. Wygląda na to, że mój na wskroś intelowski
DELL Inspiron jest jeszcze zbyt mało intelowski dla technologii Wi-Di.
Przynajmniej tak mi dają do zrozumienia rozmaite intelowskie narzędzia,
sprawdzające intelskość mojej - za przeproszeniem - platformy (Core i3 z
Windows 7). W każdym razie nie mogę zestawić tego połączenia z LG Smart
TV, podczas gdy robi to bez problemu nieco nowsze Lenovo syna a także (z
lekkimi problemami) tablet z Androidem z Biedronki. Zatem pytanie jest
takie: czy istnieje (a jeśli tak, to czego szukać) takie ustrojstwo,
które "ubogaciłoby" mój komputer: podłączałoby się toto do wyjścia HDMI
w laptopie, a ono już dalej wykorzystując technologię Miracast łaczyłoby
się się bezprzewodowo z odbiornikiem TV, transmitując do niego obraz i
dźwięk z laptopa? Jest w ogóle takie cóś?

JoteR

Oczywiście masz zainstalowany odpowiedni sterownik na tym DELLu?

https://downloadcenter.intel.com/download/24692/Intel-Pro-WiDi-Software-for-Windows

/Robert