Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Stary IBM T40 i dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Stary IBM T40 i dysk
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Wed, 11 Feb 2015 13:44:11 +0100
W dniu 2015-02-10 o 23:45,  (c)RaSz pisze:

: > 320 GB na system? To jakaś dziwaczna moda.
: > Na system powinno się dawać mały dysk.
:
: Dlaczego i jakiej wielkości? Tylko bez legend o łatwości robienia i
: odtwarzania obrazu, proszę.
:

No właśnie zdaje się że o ten "obraz" chodzi. Mam znajomego, który jest
jakimś-tam fachowcem (ale w dużej mierze samoukiem) który w kompach z jednym
dyskiem zakłada rutynowo niewielką partycję specjalnie na system. Mówi, że
dzięki temu łatwiejsze staje się ewentualne odrestaurowanie Win-dy... No cóż, ja
tam jestem w tej mierze zwyczajnym laj-konikiem ;)

Racje ma ale.
Zwykły użyszkodnik instaluje z automatu wszystko na ustawieniach
domyślnych dzięki czemu za moment ma pusty wielki dysk na dane i
zapchany systemowy.

Pozdrawiam