Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NAS - jaka predkosc tranferu przy sieci 100 Mb/s?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NAS - jaka predkosc tranferu przy sieci 100 Mb/s?
From: " 666" <6@6.6>
Date: Sat, 21 Feb 2015 20:58:34 +0100
Karta jak karta (akurat siedzi Realtek), ale ogranicza czy to procesor komputera czy to dysk źródłowy. Poprzełączałem trochę sieć, wstawiłem gigabitowy switch i transfer z komputera na NAS aczkolwiek BARDZO nierówny (na próbę trzy pliki po 2GB) dochodzi do 41MB/s - a mierzone z komputera dyskiem IDE/PATA i jednordzeniowym 1,7GB. Co ciekawe tranfer w drugą stronę z NAS na komputer szedł równiutko jak pod linijkę 33MB/s. W porównaniu z poprzednim NAS, gdzie jak się wyciągało 6-7MB/s to było szczęście, różnica jest duża.

-----
Zgadza się, obydwie firmy robią ZTCP porządne karty gigabitowe