Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Thu, 12 Feb 2015 18:48:36 +0100
W dniu 2015-02-12 o 05:00, Budzik pisze:

Para to dwa, dwa plus dziesięć to dwanaście co oznacza że dalej
mam kilkadziesiąt lat więcej niż twoje dwanaście.

Debil...

A ja jestem Radosław.
Ale nie musiałeś się przedstawić, czytający już to wiedzą.

:)
pamietam takie odzywki z podstawówki...

To dlaczego je zaczynasz ?

Nie Ty! Nie Ty! A nie bo Ty! ... ROTFL
Taki stary a taki głupi...

Dzieciak się zaparł, szarpie się mamusi, tupie nóżką
i krzyczy " Nie Ty! Nie Ty! A nie bo Ty!" i nie rozumie
że matce wstydu narobił. Jak dorośnie to zrozumie,
albo i nie. :-)

Niedawno ją opuściłeś i z radością
sobie wspominasz tamten poziom ?

Nadal trzymasz się tego wymyslonego debilizmu, ze mam 12-19 lat?
No to powtórze: debil...

Tez się powtórzę, Radosław.

I zeby zakonczyc te jałowa dyskusję, na ktora poswieciłem troche czasu ale
z której absolutnie nic sie nie dowiedziałem w temacie - plonk na jakis
czas dla grupowego "guru" od wszystkiego i niczego...

Inny by się zastanowił dlaczego się nie dowiedział ale nie ty.
To może zatrudnisz kogoś kto ci trudne tematy wytłumaczy.
Tylku zapłać bo za darmo to potraktuje cię tak samo jak ja.

Pozdrawiam