Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 4 Feb 2015 21:31:35 +0100
Dnia 04 Feb 2015 07:59:44 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Przemysław Ryk przemyslaw.ryk@gmail.com ...

> I te programy nigdy nie zaczynają ci mielic po dysku wstrzymując prace
> kmputera?
> Bo u mnie dzieje sie to raz na jakis czas doprowadzając mnie do szewskiej
> pasji...

Wstrzymując pracę kompa? Nie. Znacznie bardziej spadał komfort pracy, jak
się raz na jakiś czas nie zrestartowało przeglądarki (a ta już swoje z ramu
zdążyła zeżreć) i dołożyło oprogramowanie do pracy. No ale wtedy trudno się
dziwić, skoro system musiał się posiłkować plikiem wymiany. I szczerze
mówiąc, gdybym w trakcie wymiany bebechów w kompie był ograniczony budżetem
i miał do wyboru zrezygnować na czas jakiś z SSD, a wrzucić 16GB ram zamiast
8GB - bez żadnego wahania się brałbym większą ilość pamięci.

[ Optymista nigdy nie będzie przyjemnie zaskoczony.       (JoeMonster.org) ]