Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] stara płyta stary system i dysk ssd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] stara płyta stary system i dysk ssd
From: p0li <p0li@triger.net>
Date: Wed, 4 Feb 2015 00:32:47 +0100
T->Dnia 2015-02-03 22:02:51 niejaki Ministerstwo Propagandy napisał:
> jak to jest xp + stara płyta P4 + ssd?
> da się, czy trzeba coś kombinować?

zależy do czego
obróbki zdjęć ani filmów raczej na tym nie zrobisz

ale napisać coś w wordzie czy sprawdzić poczt, połazić po necie - spokojnie

sam mam coś podobnego aczkolwiek bez ssd (które mam na starym lapku z xp)

z 2gb ramu spokojnie daje radę

aa - i polecam zassać 51lite - okrojony i odchudzony xp-ek - można
zaktywować podając swój numerek licencji więc wszystko na legalu
a bez ssd działa jak rakieta

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl