Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] stara płyta stary system i dysk ssd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] stara płyta stary system i dysk ssd
From: Jawi <galaxband@poczta.fm>
Date: Thu, 05 Feb 2015 19:38:41 +0100
Mało jest dysków SSD SATA1 o niewielkiej (rzędzu 32 czy 64 GB)
pojemności i tej prędkości. Prawdę mówiąc, obecnie niemal w  ogóle nie
ma dysków SATA1:)  a płyta najprawdopodobniej nie zaakceptuje SATA2 czy
3.
Ale większość dysków, a może wszystkie są zgodne chyba w dół.
Ja podłączyłem SSD sata3 pod starszego lapka, na pewno nie miał sata3 i ruszyło wszystko bez problemów.