Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 31 Jan 2015 21:56:04 GMT
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

> IMO choć DDR3 ma szybsze nieco taktowanie to na cykl przypada im
> więcej taktów. Dlatego sądzę że jest bez większego znaczenia której
> wersji DDR użyjesz. Ponadto, do celów jakie podałeś, 2 GB jest
> zupełnie wystarczające.

Pewnie tak, ale akurat takie sa konfiguracje poleasingowe.

> Sam mam 2 i choć czasem mnie zaswędzi w
> portfelu żeby sobie kupić jeszcze 2 kolejne, to ilekroć spojrzę na
> wskaźnik zajętości pamięci to swędzenie mi przechodzi :)
> A sprawa SSD jest poza dyskusją - masz go mieć i tyle, bez względu na
> rodzaj i wielkość RAM-u, choćby mały tylko na system. Zresztą, dziś
> mniejszych niż 64 GB nie ma w handlu.
> Skoro C2D to zapewne płyta z którymś z chipsetów Intela typu G31 lub
> G41.  Uważaj, bo niektóre starsze płyty mają tylko SATA2 a
> potrzebujesz SATA3.

Ale SATA2 nie bedzie dzialac? Czy tylko ograniczy predkosci?
A jezeli ograniczy to do jakiej predkosci?

Pytam, bo ostatnio kupowałem do lapka z sat3 dysk z predkoscia 500/500 a
okazalo sie ze dysk ledwo osiaga 250 (nie tylko u mnie, ogolnie w testach)
A zwolnienia nie zauwazam...