Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sun, 18 Jan 2015 09:58:15 +0100
"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message 1edrzwbd8l1wf.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:1edrzwbd8l1wf.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Technologia robienia HDD jest raczej dopracowana. To, że Seagte daje dupy,
to już inna kwestia (żaden inny dysk nie padł mi miesiąc po zakupie -
dlatego do Seagate mam uraz).

roznie bywa, mi dwa z czterech 500GB samsungow z serii F padly po
kilkunastu godzinach (losu dwoch pozostalych nie znam, poszly na allegro)

za to kupione z 5 lat temu 1TB (ktore najpierw chodzily u mnie z 3 lata)
dzialaja u ludzi do dzis, a  kupione tygodnie przed likwidacja hdd samsunga
2TB tez ciagle siedza w moim kompie i nic sie nie dzieje

--
http://db.org.pl/