Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Padniety SSD OCz Vertex 2
From: "miumiu" <aac@bbd.pl>
Date: Wed, 14 Jan 2015 18:48:05 +0100

> A kiedy HDD beda dobre? Bo poki co NOWE u mnie sie sypia (realokacje setek
> sektorow). Maja
> dobre warunki, niskie temperatury, pracuja w stabilnej obudowie.
> Za to SSD od 3 lat smiga bez zadnego problemu, po 16h/dobe.

Ja te¿ tak chawali³em swojego SSD-ka... do ostatniej sekundy ;) Problem w
tym, ze nie spodziewalem siê ze SSD padnie tak nagle (zwiecha windowsa i
koniec) i nieodwracalnie. W przypadku HDD zaliczylem bodaj¿e 3 trupy w swoim
¿yciu jednak za kazdym razem mialem czas na ewakuacjê. Tak ze backapy w
przypadku SSD s± "must have".

Pzdr